Czym są reklamy Google Ads?

Inaczej znane jako linki sponsorowane – to komunikaty tekstowe, graficzne i wideo, które za pomocą rozbudowanej sieci Google wyświetlają się użytkownikom Internetu. Dzieje się to wtedy, gdy ci szukają konkretnych usług lub produktów oferowanych przez daną firmę lub sklep. Jak to możliwe? Google Ads pozwala na precyzyjne określenie grupy docelowej, a także umożliwia różne formy rozliczeń w zależności od akcji wykonanej przez użytkownika. Dzięki temu można dotrzeć do grona odbiorców, na którym faktycznie nam zależy.

Słowniczek SEO

Monitorowanie oraz kontrola widoczności w sieci dostarcza nam wiele ważnych i istotnych informacji. Przede wszystkim dowiadujemy się w jaki sposób trafiają do nas klienci. Posiadając wiedzę jakich słów oni używają jesteśmy w stanie dostosować naszą stronę pod preferencje naszych odwiedzających.

Google Search Console

Jest to jedno z bezpłatnych narzędzi od Google, stworzonych dla administratorów stron internetowych. Przeznaczone jest do monitorowania strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Dostarcza informacje na temat stanu witryny, tego jak widoczna jest w indeksie Google oraz problemach, które są w stanie dotknąć analizowaną stronę.

Kolory w logo i na stronie

Kolory, których używamy przy tworzeniu logo dla danej firmy powinny być w jakiś sposób powiązane z usługami czy produktami, które przedsiębiorstwo dystrybuuje bądź usługi, które wykonuje. Jest to bardzo ważne, ponieważ już taka podstawowa rzecz jak kolory już wpływają na naszą psychikę i zachęcają nas lub zniechęcają do dalszego korzystania z serwisu.

Google Analytics dla początkujących.

Jeśli chcesz rozbudować swoją stronę o nowe możliwości, skorzystaj z Google Analiytics. Jest to darmowe narzędzie, które jest udostępnione przez Google. Poprzez swój system zbierania danych użytkowników, pozwala nam śledzić ruch naszej strony internetowej, który możemy przeanalizować i wyciągnąć wnioski czy nasze działania są trafne i czy przyniosą nam jakiekolwiek efekty.